måndag 9 februari 2009

Lugn dag med steek ..







Heej hoppas ni har det skönt i Sverige , för det har vi i alla fall :) I dag har vi haft perfekt cykel väder med lite vind och mycket sol som steeker på benen och ansiktet :) Vi hade bestämt att vi skulle chilla lite i dag eller ta ett kortare pass , med cirka 1 timmes hård körning i 2 mil med snitt på 48 km/h ... sjukt gott var det :) Sen efter det så var det att dags ta på sig skjortsen med cykel byxor under och lägga sig vid polen och steeka i cirka 4 timmar :) Helt underbart kan jag meddela !! Medans ni i Sverige har massor av snö att cykla i :P
Ahjah nu ska jag gå upp och duscha och äta nutella , Mhhh vad goottt .
Bye bye Tobbe Ni kan få njuta av mina fina bilder som jag lägger upp i alla fall....

2 kommentarer:

  1. Nutella gör cyklister sega i benen, särskilt den i Spanien !
    / Pelle

    SvaraRadera
  2. Vågar ni verkligen ta lugna dagar grabbs? Jag väntar på er här hemma sen...;) /KolaBengt

    SvaraRadera