torsdag 19 februari 2009

Strenuous Day !!!


Jah dagarna går ju som rinnande sand ! Helt sjukt, Men i dag var jag uppe tidigt "igen" för körlektion kl:07:00 , lite små jobbigt men när man väl är uppe så går det ganska bra : )
Och jag är inte långt i från ett körkort nu asså ! Helt sjukt , måste klara det med :) Men först och främst måste jag fylla 18 år :D . Men nu ska jag berätta en rolig sak med , eller rolig och rolig någon jobbig grej var det ju i alla fall , När jag lagat färdigt min mat i dag så ville jag ha ketchup till pytt i pannan , så jag försökte skaka flaskan lite men jag tappade den så det var ketchup i hela köket ...
Så det var bara att lägga sig på alla fyra och torka upp skiten !!.
Sen så har vi kör naturliga i det snöiga skara , vi körde 2 timmar och 60 km . Det var inte många med i dag heller , var typ bara 5 killar och cirka 6 tjejer , så när vi kört en halv timme så var det bara jag robban och tomas som fick köra in princip hela passet själva . sjukt bra tempo hade vi . Efter det fick jag för mig att klämma ut det sista i benen på Tc :) det var jobbigt kan jag meddela .. SÅ nu sitter jag är och halv sover och funderar på om jag ska dra ett avsnitt med One tree hill ! Det är lätt det bästa serien som har gjorts :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar