tisdag 24 mars 2009

Livi i morgon ..


Åhh i dag har jag haft en slapp dag .. Och i morgon ska jag till falun och göra tester , det är ganska jobbigt för er som inte vet .. Vi ska eller jag tomas , erik och emma ferner ska dit Kl:05:00 rätt tidigt jag vet .. men det är ganska kul att se hur man ligger till mot det förra testet som gjordes i oktober med..

Så nu laddar jag upp med skins , pasta och massor med bra program på tv i kväll :)

Det är ju den rätte för rosing 20:00 , jag vet att det är ett töntigt program , men det är endå roligt att titta på när alla gör bort sig å så ... det är ju även en 19 årig kille med där som gör att det blir endå bättre och roligare att titta på.. Sen 21:00 så är det ju Andra avenyn på kanal 1 tror jag ... Så nu ska jag ha en slappar kväll . Hoppas ni också har det ;)


Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar