tisdag 31 mars 2009

Nära Italien nu..




Ahh nu börjar det dra sig mot Italien resan , Ska bli så skönt att komma i från allt i sverige någon vecka !! Kanon säger jag bara : D Jag åker till Huskvarna i morgon eftermiddag , för att sedan åka där ifrån till Trelleborg, Vi ska bila ner dit för er som inte visste om detta !! Ahh kommer att bli något jobbigt att sitta i bilen så länge , Men ska nog gå bra tror jag !!


I DAG ÄR DET FÖR ÖVRIGT DEN BÄSTA VECKODAGEN , För att det är mycket bra på Tv , bland annat andra avenyn och det sista avsnittet på den rätte för rosing .. hahaha jag vet att jag är något töntig , men det är kul : ) Jag har även tränat i dag med , sjukt jobbigt .... Mina ben har inte återhämtat sig från i helgen .. Gubben hade bestämt att vi skulle åka lagtempo, jag fick åka med wengan , Tomas och Phillan .. Jag skit i det efter cirka 4 km , för att mina ben var verkligen friterade .. Ohhh. Och på denna bild kan ni ta och skåda mina goda fruktsallad ... JAG ÄLSKAR DETTA <33>

1 kommentar:

  1. Fan va mykcet skit du tittar på på TV tobbe :D

    SvaraRadera