lördag 21 mars 2009

Steekar dag.I







För dom som inte vet så är jag i Huskvarna nu, och ska vara det över helgen för jag var tvungen att hämta ut mitt körkort på posten , och sen så sänder dom ju Hv VS Frölunda på Canal + med så det får man ju inte missa :)
Så vi ska dra till familjen Ask och titta på den matchn eftersom våra kanaler här hemma har slutat fungera ...SUGER !!
Jag har även tränat i dag med robin ask då som nu mera kör för Falköping ck .Vi fick för oss att köra lite backintervaller , Ahh det var sjukt jobbigt.. Och det körde vi i en timme sen var robin något trött så han körde hem , fast jag var också sjukt trött , men jag ville ha lite mer tid. så jag körde en timme till i det stekiga och 11 gradiga Huskvarna :)

Jag lägger upp några fina bilder från passet med som ni kan njuta av ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar