fredag 3 april 2009

Äntligen framme..


Jaah det har varit en lång bil färd från rostock i dag , började åka där i från vid 6:00 tiden ..

Och tycker att det har flytit på bra med trafiken , inga köer eller nått .. Vi har bara stannat för att käka lite pasta och några pisse pauser .. Och jag har fått kör på Autoban med för första gången i mitt liv , kommer aldrig mer kör där !! Hahah nej jag skojjar bara , det gick kanon bra ..

Fast det var något läskigt när man låg i vänster filerna och fick se en bmw närma sig i en ruskig fart, tillslut svichar det bara till i bilen ..Helt sjukt vad dom jävlar tyskarna kör bil asså ! ?

Men nu sitter jag på Hotellet som är fett najs , utsikt över havet , steekig balkong har vi med ...ska lägga upp en bild på allt sen , så det kommer så småning om .. Nu måste jag sova , ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar