tisdag 12 maj 2009

Dåligt med internet..







Ahh det har hänt ganska mycket sedan det senaste blogginläget, Tex när vi hade husvagnen med oss till kvänum , så la jag mina nycklar på husvagns däcket . Så när vi skulle åka hem så kan man säga att vi körde över alla mina nycklar som bland annat går till min lägenhet :( Så värdelös man kan vara asså !!



Ja men nu ska jag komma till det lite roligare , Junior landslaget i Tjeckien det gick helt okej för min del kan jag väl säga !!! Kom faktiskt 16:de kille första etappen , och var även med och krigade i bergen om bergspriserna ! Sen kan jag sammanfatta det hela med att jag faktiskt var med i nästan varje berg och fightades om sammanlagda listan där .. Och det gick skit bra om jag får säga det med mina ord ! Blev delad 2:a med en vit ryss , så det var oerhört kul tycker jag :D






KOMMER FLER BILDER SNART IGEN !! SÅ HÅLL UTKIK BOYS AND GIRLS<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar