söndag 24 maj 2009

hej alla läsare..


Det har gått ett tag sedan jag bloggade , och jag har varit i Danmark och tävlat med teamet . Det gick sjukt bra faktiskt , blev 3:a på Gp,t som är en av mina starka sidor !! sen var det 3 andra etapper också som gick helt okej en då får jag lov att säga , var väl med i några utbrytningar och så.. I går bland annat då vi körde 12 mil med en ganska backig bana får jag väl lov att säga ..Där blev jag då 6:a , är rätt nöjd ändå med tanke på att det är många bra åkare med och så ..

Sen så har jag åkt långlopp i dag , långa billingen var det .. Jag kände redan i början att detta kommer att bli 8:a jobbiga mil i skogen !! så jag tog det ganska "lugnt " i början ! Blev 1:a i junior klassen..Ha det bra alla läsare så hörs vi förmodligen i morgon . pöss heeey

1 kommentar:

  1. nu glömde du ju berätta totalresultatet på TdH...inte illa minsann.

    SvaraRadera