söndag 31 maj 2009

Vinst i Borlänge Tour !




Nu kom jag precis hem från en fin helg i Borlänge . Jag vann alla 3 etapperna faktiskt , skit kul ! Fick ju inte någon ledar tröja förra året , för då ville Oscar ha alla , hehe.. Bra väder och banorna var klockrena , något dammigt bara men det får man stå ut med när det går bra :) Och jag lider med Tomas som fick bryta den näst sista etappen på grund av smärtor i ryggen . Kasst !! men du är grym killen :D


Sen nu på Onsdag drar jag till Tyskland med Landslaget och kör några race där !! Ska bli jätte kul ..


Kommer nog några bilder från borlänge snart med så håll utkik efter det !! Säljer även 2 par glasögon , helt oanvända . Ett par Shimano med några olika linser. sen har jag ett par Giant med 3 st olika linser även där ! Hör av er om ni är sugna .Säg något rimligt pris bara så kan vi diskutera detta sen . Pöss

1 kommentar:

  1. Du är snabb du. :) Kul att se, även den snygga bilden Joakim Rissveds tog.

    SvaraRadera