söndag 5 juli 2009

Då var em linjet avklarat..




Det var sjukt mycket vurpor under hela loppet , jag klarade mig ganska bra , var bara nere i diket och vände en gång .. annars var det ett varmt och snabbt lopp liksom , jag skulle tippa på att vi hade 48 km /h i snitt .. Så fort gick det verkligen hela tiden om inte ändå fortare..


Jag låg rätt långt bak under loppet , men på sista varvet kände jag att nu måste jag avancera lite , så jag tog mig uppåt och var med och fightades om en bra placering i spurten , så jag skulle gissa på att jag blev runt 15:de man !! Rätt nöjd med det i och med att det var 170 startande , men en sak ska man komma i håg .. INGEN MINNS EN 15:DE PLATS.


Och nu sitter jag i Holland , har precis käkat en kanon frulle med min mamma :)


Ha det bra alla så ska jag skriva mer sedan under dagen ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar