lördag 1 augusti 2009

kass uppdatering

Ahh jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering , Men jag har faktiskt bra förklaringar till detta !!! jag har varit i Tyskland med landslaget och kört etapplopp , gick helt okej för min del på tempot som var 9 km . Var 23 sek efter kierchbruck från Avia som vann , blev 11:a tror jag om jag inte minns helt fel.. Men just nu sitter jag i Södertälje och har tävlat färdigt för dagen , det var sverigecup som stod på schemat denna helg !! Jag vann över martin från Falun , sedan kom Lille John in på 3:de platsen .. Jag vill också tillägga att det var några vurpor för dagen , Kan ge er en ledtråd tillvem det var med .. Skåne Pöjk !!!!! Hahahaa , för er som har koll på Skåne folk så är det inte svårt att räkna ut vem det var !!! Mohaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar