tisdag 11 augusti 2009

Vm I Ryssland ..


Jaa då har jag äntligen kommit hem från Ryssland som var bättre än vad jag trodde .

Maten bland annat , den var helt klart ok , ha ha .. Men nog med mat !! Jag har ju faktiskt Raceat lite på vägarna i ryssland , och det gick väl sådär om jag får säga det själv på Tempot !!! Blev 22:a med 1 min och 22 sek upp till vinnaren , men men vad gör man ?

Efter tempot var ju linje som gick betydligt bättre , jag hade bestämt mig för att "CHILLA" dom första 4 till 5 varven , för att det var så hård bana.. Och det gjorde jag , det gick i väg lite små grupper som fick 4 sek som mest skulle jag tro .. Men sista varvet gick det en liten grupp på 7 stycken tror jag ? Och då satt jag och sov lite kan jag väl kanske säga !! Men när det var 5 -6 km kvar då sticker det en Österrikare på höger sidan i backe och jag tar hans hjul så fort som möjligt .. Och vi klarade gå i kapp dom som låg framför oss , så det blev spurt det sista och det är ju inte min starka sida ? så jag blev 8 i den !! men är jätte nöjd över den placeringen för det var ju ändå 163 startande : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar