måndag 5 oktober 2009

Kommit ur min rytm med bloggandet: (




Det är dåligt med blogg just nu .. det är bara för att det är mycket annat som snurrar i huvudet just nu ! ? Men men , jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade : )

Jag körde ju Vista i helgen och det var ett mycket kallt kaxholmen vi åkte till med regn i luften . så man var ju inte allt för sugen på hojja , men det var annat sen när start skottet gick .. Det var ju lerigt som fasen så det var kul och jag slutade 3:a i maxi och vann junior klassen , så det var skönt att vinna den absolut sista Mtb tävlingen för året !!!!!
Nu är det vila som står på Schemat , eller det är bara lite softa aktiviteter som innebandy och lite Hockey kanske? Vi får se helt enkelt , tiden får utvisa...

Men jag ska lägga upp en bild på min favorit lunch ..Säg vad ni vill men jag ÄLSKAR MAJONÄS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar