måndag 23 november 2009

Mycket har hänt




Japp det har hänt mycket sen jag skrev sist , eller jag har ju inte skrivit så mycket på dom senaste inläggen ? Men men , vi har såklart dragit i gång med vinter träning som alla har förstått kanske ? Det är oerhört skönt att ha börjat träna i igen och bara plåga sönder sig .. Jag har även skrivit på för CYKEL CITY Elit också , känns jätte bra med det valet och kommer bli ett tufft år för mig men även mycket upplevelser :) Jag har ju även varit på Cykel Gala och Mässa i min hemstad som är Jönköping . . Som dom flesta vet så blev jag årets junior , och det är jag jätte glad och stolt över att bli det . Så vill tacka alla som stöttat mig , NI VET VILKA NI ÄR !!!

Min älskade Mtb cykel har även anlänt till skyltfönstret på öster cykel , den är så jävla snygg asså ! Den kommer bli riktigt snabb tror jag , hoppas bara jag blir lika snabb ?

Ha det bra för nu ska jag titta på Hockey kväll och Paradise hotell:) Ciao

1 kommentar:

  1. Grattis Tobbe till utnämningen!
    Det är du väl värd!
    / David, Karin, Olivia och Wilma

    SvaraRadera