söndag 18 april 2010

KLADDIS


Nu vart det ett tag sen jag skrev sist , har väl varit dåligt med Internet i Belgien så jag får skylla på det !! Nu har jag i alla fall precis kommit hem från landsvägs premiären i Sverige , det var väl ett sådär race från våran sida !! Gick i väg en grupp på 6 man kanske och där fick vi bara en kille med som var Bjelken , så det var vi inte nöjda med . Skulle haft en till i alla fall !! Ah i alla fall så vann Steve premiären i Sverige , grymt starkt..

Nästa helg blir det Mtb i Mjölby som är årets första mtb race , ska bli riktigt kul och älskar verkligen min nya cykel som heter Flash!!!


Ciaaaoo och på bilden ser ni min första bakade kladdkaka någonsin: )

2 kommentarer:

  1. Grattis till första platsen igår! Imponerande kört!

    Förrsten, jag har lagt till din blogg bland mina länkar. Ceep it up!

    SvaraRadera
  2. ooj, vilken kille!
    är stolt över dig som kan göra det ;)

    SvaraRadera