tisdag 11 maj 2010

Skandisloppet


Körde Skandis loppet i Lördags som var 20 mil och var riktigt seg i början , hade nog lite för mycket mat i magen från frukost buffén från Scandic hotell som vi bodde på när vi körde för blå-gult.
Men jag kände att jag klarade loppet bra i alla fall ,det enda tråkiga var att det började regna sista 3 milen så det blir det kallaste racet jag kört någonsin i min karriär !! Var i huvudklungan i alla fall,men det var max 20 st som var kvar i den efter den hårda kantvinden som vart på banan .

Sen Söndag ska vi inte prata om så mycket eftersom jag kände mig verkligen ingen bra och hade verkligen ingen power i ben: (
Nu för tillfället är jag i Jönköping men åker till Tyskland i veckan och kör mtb för landslaget:)

Ciaooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar