söndag 11 juli 2010

U6 dagars


U6 dagars har varit en väldigt bra tränings vecka inför EM som jag kör 16:de och 18:de , först tempo sen ett linje race som går 18:de !!
u6 veckan har varit kanon , vi tog ju Gula tröjan och poäng tröjan första dagen med Jonas som vann och jag 3:a . Sen har det rullat på och jag fick ta över den gula tröjan på Kunga etappen som det gick i väg en grupp på 10 gubbar ? Som tur så satt jag med där och fick en gratis resa till mål kan man nästan säga , Med 1 km kvar till mål så testar jag mig på en stöt och får med mig Dahlström som lyckas spurta ner mig i spurten .
Det var där jag fick gula tröjan , sen fick jesper den näst sista etappen i Ekedalen där jag blev avsatt och fick klung tid och inga bonus !
Men sista dagen var det ett tempo race på 14 km som jag lyckades vinna på en snitt hastighet på 46,7 . Det var ett okej temporace för miig som är en bra genomkörare inför EM . Lyckades vinna hela U6 i alla fall och blev 2:a i lag också , hela laget har vekligen jobbat för varandra och har fungerat kanon ! Tack alla ..

Pusss å kraem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar