måndag 30 augusti 2010

Jaha nehe !?


Hänt väldigt mycket sen Tour of jamtland måste jag säga , vunnit High chaparral GP vilket innebär att jag är The Fastest Cowboy 2010 ! Grymt rolig bana och passade mig som handsken måste jag säga . Sen var jag , robban och Halvarsson och körde GP i Linköping. Var en fin bana som hade det mesta , "Gatusten" och svåra kurvor som man fick knixxa sig mellan ! Där gick jag och Moren loss efter halva racet och det blev en spurt som jag råkade ta hem ganska oväntat , har gått från att hålla i Hoodsen till att spurta i bocken . haha så är det faktiskt !?

Nästa Tisdag drar jag till Us and A och kör ett fint race sen vidare till Australien för köra U-23 VM :() Ska bli riktigt kul och jag har en fin form nu och hoppas den håller i sig ett tag till !

Ciao bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar