tisdag 11 januari 2011

Ciao ciao

Snart ett år sedan denna bild blev tagen på samma ställe som vi ska till nu , GRAN CANARIA !
Ryktas om att det kommer vara mycket cykel folk där detta året , i alla fall svenska vad jag vet och det kan väl vara kul att träffa på lite folk i värmen som man känner igen .
I dag har jag kört ett lätt pass på traier med min svart/röda Cervelo som är riktigt skön och jag tror framför allt att jag sitter bättre i år än förra året , så får hoppas på en grymt bra öppning av min säsong med Teamet !

Nu ska jag ställa min klocka på 03:00 för då bär det av mot Landvetter och Gran Canaria :)
Hoppas ni får det bra i ett väldigt växlande väder i Sverige , kommer uppdatera på min blogg så gott det går och även på Team Cykel Citys webb .. STAY TUNED

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar