tisdag 17 februari 2009

Dålig uppdatering...



Ja hallå everybody.. Det har varit dålig uppdatering från min sida får jag lov att säga . ska bli bättre på detta . Men jag ska fatta mig kort vad som hänt och kommer att hända , Jo jag har varit i hemma i Huskvarna som var väldigt skönt .. Blev lite ompyslad med mat å sånt :) svin gott.. Sen har jag fått min steekiga fire lins som låg hemma och väntade när jag kom , beställde den av alle på allebike ;) Den blev klockren asså , Ni ska få se bild på den .. Sen har jag haft körlektioner som har gått bra , jag har ju inte varit i diket än i alla fall så ni kan vara lugna...
Och nu sitter jag här hemma i skara och äter lunch innan träning som är vid 13:00 :)
Kommer bli slaktad i dag känner jag , speciellt av wetterhall och wengan !! Åhh jobbigt men kul att utmana dom lite ;) om det känns som det ska så klart :P??
Ses och hörs kanske i eftermiddag så ska jag skriva hur det gick på träningen ;)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar