fredag 13 februari 2009

Lugn dag..


Tjänare , Nu är jag hemma i det kalla och snöiga Sverige ! Sjukt tråkigt faktiskt , jag stor trivdes verkligen i Spanien med det härliga vädret !! : ) Ahh hemresan gick rätt bra får jag lov att säga , lite drygt att sitta på planet i 3 timmar på en trång plats som det var ! Kunde inte sova nått heller .. Sen när vi kom fram till skavsta i Stockholm så stack vi och hämtade bilen och började lasta våra "SMÅ VÄSKOR" Hahah , Tog väl cirka 15 min .. Och jag kunde faktiskt sova lite på hemvägen , men asså vi satt typ i varandras knä kändes det som . Inte så skönt kanske? Eller jag vet ju inte vad dom andra tyckte ;)? Så när vi kom fram till skara var nog klockan 03:00 , då var man rätt opigg på livet så att säga ! Men det var bara att cykla hem och lägga sig i sin egna sköna säg i cirka 4 h för sen skulle jag på körlektion som jag kom på när jag kom till skara :P Jippi !! ;)




I morgon är det nog vilo dag för mig , får se hur benen känns å så :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar