torsdag 26 februari 2009

Hets.se!!


I dag har vi kört intervaller eller lagtempo skulle man kunna säga i stället . Gunnar grönlund skulle med oss ut i dag och känna hur vi låg till med träning å så .. Så man fick suga rätt hårt på hans rulle kan jag meddela.. Vi körde runt Kinnekulle som är skapligt backigt , eller det är mycket upp och ner inte mycket platt . Ahjah vi hade ett snitt på 35 km/h som är sjukt bra på 2 timmar och 7mil .. När jag kom hem så lagade jag lite mat till mig och satte på tv , sen när jag käkat upp så började jag se några söta får hoppa över mitt tv bord. så trött var jag , Helt slut i benen asså .. Menn det har varit ett sjukt bra pass i alla fall .

Nu ska jag lägga mig .. Ska försöka skriva 2 gånger i morgon . Puss och god natt tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar