onsdag 25 februari 2009

Körskola /Distans !!!!


Ja i dag var det körskolan tidigt som vanligt, men denna gången fick jag åka med robban . Det gick helt okej tycker jag .. Fick fika av Jörgen då som är lärare på körskolan : ) Jätte snäll !

Sen så sa robban att han sviker mig när det gäller distans träningen , Ahjha tänkte jag för väl köra själv då . Men då ställde thörre upp och körde med mig , så vi fick ihop 4 timmar och 30 min i det blaskiga skara. Efter det så körde jag tc i 30 min för att avrunda till 5 timmar ;) svin jobbigt .. Men måste ju köra in mina ny shimano dojjor som är fett najs ..Lätta och fina med en stekig carbon sula.. Nu har jag precis fått i mig lite föda till en bra film som heter: yes man med Jim Carrey , värd att se gott folk ... Men nu plingar det på min dör, tror att det är Tomas som vill att vi ska titta på en film, men först sola lite . Så man håller uppe brännan till Italien i slutet av mars.. Ha det fint och simma lugnt : )?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar