måndag 14 september 2009

dåligt bloggande


ahh som dom flesta vet har jag varit i Australien och cyklat Vm , det har bland annat varit lite dåligt med internet där ... Men det gick rätt bra att cykla ändå , fast jag sabbade ju stafetten för alla .. Sopade i pedalen i en sten när jag trampade i en kurva som är rätt dumt när man tänker efter .. men jaha jah det är lätt att vara efterklok !!

Mitt Xc gick rätt så bra i alla fall . Hade bestämt mig för att gå ut lite lugnt och sedan avancera uppåt.. Som jag gjorde rätt bra , men krachade när allt kändes som bäst och jag visste att jag skulle kunna komma i kapp täten som var 5 st tror jag .. Mitt framhjul bara försvan i en rätt lätt kurva som bara var jord i , så jävlar dumt .. Klämde mitt ben mellan styret och ramen , trodde aldrig jag skulle fortsätta att köra i och med att det gjorde så ont i mitt ben ! Men det blev bättre och bättre ju längre jag körde .. Till slut började jag avancera igen och blev till slut 5:a !

Ska börja skriva här igen så gott som det går .. är rätt trött efter denna långa säsong

1 kommentar: