fredag 18 september 2009

Trött sen Australien resan kanske?




Ja det är nog så att jag är lite sliten sedan resan i canberra !! Men det blir väl förhoppningsvis bättre och bättre nu bara , i början var ju allt hur lugnt som helst !
Jag försöker ligga i med träningen till jag åker till Falun och gör test värden för det är viktigt för mig att det blir bra .. Sedan efter det blir det lugnt en månad skulle jag tippa på , kommer bli mycket innebandy och Hockey för min del under vintern : )
Sen jag kom hem från canberra har jag ju kört 2 st tävlingar och det är Hallby som gick i lördags och Falun som jag och pappa åkte upp till i direkt efter hallby rundan .. I hallby vann jag för övrigt maxi klassen och då fick jag en stor fruktkorg kanske man kan kalla det hela ! Lägger upp en bild på den så får ni själva se den : ) Och den översta bilden är från Falun när dom andra juniorerna mobbat ut mig lite :) ser kanska roligt ut ..



Nastrovia...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar