fredag 15 januari 2010

Heeelt underbart ....


Nu har vi varit här 2 dagar och jag klagar verkligen inte på vädret asså , vi har 20 till 25 grader och stekande sol på det !! Bor även på ett 5 stjärnigt hotel med utomhus pool vid havet osv .
vi har även kört 8 timmar nu dom här två dagarna i väldigt backig terräng och då menar jag backigt !!!!!!!!!!! Det är backar vart man än kör , och det älskar jag verkligen ..

Kan även säga att jag har blivit utsedd till årets junior av Jönköpings posten så när jag kommer hem från Grand canaria så kommer Jp då hem till mig och gör ett stort reportage som kommer publiceras i jp då .. Sen den 30 januari som är dagen efter reportaget så kommer jag få gå ut på isen när Hv möter Södertälje och ta emot den utmärkelsen , blir även bjuden på mat och grejer.
Bilden som ni ser är en v
äldigt fin strand med otroligt tropiskt vatten/hav !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar