tisdag 23 februari 2010

Har gått någon månad


Ja denna rubrik säger allt skulle jag vilja säga ! Har haft 2 underbara veckor I Grand Canaria med Cykel City elit :) Och resan hem gick ok ej förutom att jag och robban hade ju ställt våran bil på Landvetters parkering , så när vi kom till parkeringen såg vi ju att den var rejält insnöad så vi lörde såklart fast och fick stå och gräva fram den med min mat låda som jag hade mackor i på vägen ner till Götet ! Hahaha shit vad Krazy asså , vi kom i all fall väg ... Och nu för tillfället sitter jag i en säng i Spanien och är på tränings läger igen med laget .. Det är lite små jobbigt att vara borta så länge från allt , och speciellt när man träffar människor man tycker om ;)
Ska försöka uppdatera bättre nu framöver !


Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar